![](https://hti.fi/wp-content/uploads/kaupunkikuva5.png)
Heinolan Tili ja Isännöinti Oy
Perustettu vuonna 2007.
Päätyönämme on isännöinti. Emme tarjoa yrityskirjanpitopalveluita tällä hetkellä. Taloyhtiöille tarjoamme niin isännöinti- kuin kirjanpitopalvelut kokonaisuutena.
ILMOITUSTAULU
TOIMISTOMME ON SULJETTU KESÄLOMIEN AJAKSI 8. – 26.7.2024
Lomamme aikana voit jättää postia toimistomme oven vieressä olevaan postilaatikkoon ja jättää viestiä sähköpostiin jaana.aaltonen@hti.fi. Hoidamme juoksevat asiat ja laskut lomallakin satunnaisina ajankohtina.
Kiireellisissä asioissa ota yhteyttä taloyhtiösi huoltoliikkeeseen tai hallituksen puheenjohtajaan.
Meistä
Toimistossamme on asiakkaita varten ilman tehtäväjakoa Jaana Aaltonen, ITS-TEK ja Heidi Hokkanen, kumpikin hoitaen isännöintitehtäviä tasapuolisesti. Olemme toimineet jo ennen Heinolan Tili ja Isännöinti Oy:n perustamista samoissa tehtävissä.
Noudatamme työssämme alan asetuksia ja lakeja, YSE 2007 kiinteistönhoidon ja isännöinnin yleisiä sopimusehtoja hyvää isännöintitapaa HIT. Sähköisiä taloyhtiökohtaisia palvelusivuja ei ole vielä tarjottavissa taloyhtiölle, ne ovat vasta kehitteillä.
Kokoustilaa liiketilassa on n. 15 hengelle, isommat kokoukset on tarkoitus järjestää toimistoni ulkopuolella, joko taloyhtiön tiloissa tai vuokratiloissa
Palvelupakettiimme kuuluvat kokonaisvaltainen isännöinti; vuokraseuranta laskutuksineen, kirjanpito, tilinpäätökset, veroilmoitukset, viranomaisilmoitukset, kustannuslaskennat, perintätoimet, palkkahallinto. Isommissa korjaushankkeissa on tarkoitus käyttää ulkopuolista ammattilaista valvontatehtävissä ja täten rauhoittaa isännöitsijän ja hallituksen toimet päivittäisiin tehtäviin. Meillä on hyvä verkosto hankkia taloyhtiöille alan parhaita asiantuntijoita hankkeisiin avuksi.
![](https://hti.fi/wp-content/uploads/kiinteistoliitto-logo-300x79.png)
![](https://hti.fi/wp-content/uploads/isannointiliitto-logo-300x44.png)
![](https://hti.fi/wp-content/uploads/vahvimmat_nelio_small.jpg)